Sömnproblem till MAX alltså!

Snart får det vara nog med detta såkallade "sömproblem" jag har! Är inte trött om kvällarna/nätterna. Och vad tror ni, har jag gått och lagt mig ännu? -Jo jag gjorde det för en stund sedan när Anna också skulle lägga sig. Men kunde jag sova -NEJ! Det måste vara något som gör mig orolig i denna lägenheten, för igår nattes när vi sov på hotell pga våran bajsläcka för att vara korrekt, somnade jag bums bara jag la mig på kudden, och då hade jag inte gjort speciellt mer på dagen/kvällen är någon annan dag! Detta börjar lacka ur.
Hon lackarrr uuuurrrrr! Det är typ det minsta man kan säga. Är så trött på detta nu :/, pust!

Sitter såklart och käkar macka med pålägg på nu och ska väll gå och duscha eller något om en stund, sisådär 1-1,5 timme för ska vara klar och ready vid lite efter kl 09:oo eftersom jag ska på intervju kl 10:oo PRICK och måste hitta dit! "Klart jag hittar, hittar ju dit jag vill" ;) Får peppa mig lite själv nu?!

Tror jag kanske ska ta något till att käka och sedan gå till affären vid halv 8-8 när de öppnar och köpa mjölk så jag kan göra managröt till mig sen, gott :) Men får se hur det blir med det!

Annars i natt har jag legat i sängen, ett j*vla tag, sedan gick jag upp och satte mig brevid Anna då hon ännu satt vid datan. Sen gick vi och la oss och nu sitter jag uppe igen :S SÖMPROBLEM TILL MAX ALLTSÅ! Detta börjar bli sjukt jobbigt :/

Kanske ska starta en film så man har någonting att roa sig med såhär på morgonkvisten :) -Or Not!

Hej svejs tjo baloo, nu ska jag publicera detta inlägget sen ska jag ta något att äta!

Puss o Klem, glad i er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0