Solen skiner ute idag!

Vaknde vid halv 12 då det ringde på min telefon. Det var ang ett jobb. Ska dit på intervju nästa vecka! Hoppas det går bra :) Hade ju ställt klockan på 09oo imorse men hade tydligen stängt av den. Har dock något svagt minne av att jag faktiskt valde mellan att snooza eller stänga av.
Det blev såklart stänga av ^^. Men jag vaknade när det ringde i telefonen och han som ringde frågade faktiskt om jag låg och sov? Hahaha, ja det gjorde jag sa jag ^^ (låter jag så morogntrött i telefonen så de till och med märker det) :)

Har nyss komit hem efter att ha varit ute på stan och gjort några ärenden. Solen var framme så det var skönt ute idag, fast det blåste dock lite granna men inte allt för kallt heller :)
Det gick väll sådär med ärendet men hoppas att går bättre nästa gång :)

Har hunnit käka frukost innan jag drog ut men är lite hungrig ännu med tanke på att jag bara kastade i mig lite musli innan jag drog ut eftersom jag var sådäääär sen ^^

Tänkte innan att jag skulle gå och lägga mig när jag kom hem igen efter stan eftersom jag nästan somnade på trikken när jag åkte mot mitt ärende. Men jag känner dock inte för det utan att ta en dusch och tvätta håret, raka sina ben och allt det där och sedan göra vid mig, och ta några nya bilder kanske? Men får se, ganska trött i ögonen idag. Illa ;)

Tjolahoppsansa nu ska jag göra annat. Kanske laga någon mat eftersom klockan är snart 14oo på dagen!

Pussss, ha deee! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0