Shoes

Åååå vad jag har velat ha dessa Svarta Pumpsen länge nu som står inne på Dinsko. De är sjukt snygga. Finns även i Rosa och kostar bara 599 kr. Även dessa svarta pumpsen som kostar 499 kr är riktigt gryma. 
Inte så farligt dyrta men vad ska jag ha ett par sådana skor till nu i sluetet på November och början på December månad? ;)



Stövlarna som även där är ifrån (Dinsko), som har enorm sula och likaså klacken är ju ganka fet, har ändå hjort ett gott intryck på mig :) Me like anyway! Och även dessa Boots alla bloggare har ser faktikst ganska roliga ut men jag gillar dom ändå. Kanske bara för jag gillar skor så mycket ;)
Fann ingen bild på stövlarna men hittade på Bootsen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0