Sköna dubbelsäng

Har precis tryckt i mig två stycker tunnbrödsrullar med choklad mellan. Såå gott och såååå sjukt onyttigt ^^ Får bli skärpning från min sida :) Tog och drack ett glas juice också!

Som sagt så är jag nog sjuk (i feber då), men kan inte kolla det eftersom jag inte äger en febertermometer. Har legat och sovit fram tills nu och somnade väll efter att jag skrev mitt föregående inlägg! Vad som går på Tv idag vet jag inte, men det var något bra som skulle gå vid kvällstid på kanal 3 (norsk tv) Får väll sätta mig och kolla på det i soffan eller så ligger jag klvar i min skäns stora dubbelsäng :P Risk för att jag somnar för jag märker att mina ögon är inte som dom ska. De gör ont och är mycket trötta :/

Nu ska jag lägga datan vid sidan och lägga mig ner under täcket och kolla på tv, eller snarare zappa. Annrs får jag starta någon bra film på datorn. tror det blir filmen Click isåfall. Den är härlig :)

Pusss, haaa deee! Älskar er bitches ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0