Roadtrip back to Oslo!

Nu sitter jag på bussen påväg hem igen till mitt lilla kyffe i Oslo. Anna skulle möta mig vid 20oo då bussen är framme i Oslo. Fasen vad jobbigt det har varit på resan till Lund. Tåget var försenat i ca 20 min och fatta jag fick panik av att jag kanske skulle missa bussen. Men det gjorde jag inte så nu är allt frid och fröjd :)

Nu sitter jag på bussen iaf och gör absolut inte mycket. På bussen är det fullt med folk, vart enda säte är typ upptaget. Men så är det ju på Söndagar, alla åker hem. Sitter brevid en trevlig kille som håller på med några papper. Han kanske pluggar i Oslo? Jobbar? :) Ingen aning faktiskt.

Jag glömde all min mat jag skulle ha på bussen för att inte svälta nu i 10 timmar, men det får jag göra nu ju för jag glömde den satans maten i kylen därhemma hos morsan och farsan. Jäkligt störigt. Men det roliga var att jag satt och typ sov på tåget påväg ner till Lund då jag kom på det. Tog upp min mobil och började skriva till morsan, jag hann inte så långt med mitt skrivande då morsan ringer. Jag svarar och självklart säger hon att on ser att jag glömmt maten i kylen. Vadå komma på det samtidigt :P

Men nu har jag inget mer att blogga om trots att jag vill sitta vid datan och skriva för jag har inte lust med något annat. Men tjohejsan jag bloggar lite senare :)

Puss saknar er redan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0