Redo och klar!

Så nu har jag gjort mig iordning inför dagens ärenden. Duschat, fixat till håret och hunnit sminka mig. Äter knäckebröd nu för orkar faktiskt inte gå iväg till affären och köpa mjölk så jag kan göra managröt. Tar dock bara ca 2-3 min min orkar bara inte. Ska snart ändå iväg :) Om ca 45 min! Wish me luck!

Senare ikv blir det nog utgång med Mashi (är nog inte helt rätt på det med stavningen dock) och hans vänner! Han var också ledig imorgon (Tisdag) så vi passar på att gå ut ikv. F*n vad jag är sugen på att dansa :P Vet precis vad jag ska ha för kläder och frisyr. (dock inte tänkt ut vad jag ska ha inför ikv men har inte använt det på länge) :P

Hur blir er Måndag? Shopping? Fika? Slappa? Plugga? Jobba?


Puss ha de bra, vi snakkes bitches ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0