Pust konk och stön

Fatt jag har vaknat på fel sida nu i massa dagar :/ Och inte nog med det har jag massa tunga tankar osv och massa mardrömmar :/ Jobbigt jobbigt....

Så vad har ni haft för er ikv? Själv har jag sovit i några timmar. Missade Timmies telesamtal men han får ringa imorgon eller så får jag göra det. Anna har nog bara suttit vid datan och snackat zhela kvällen och nu ligger hon i sängen men inte för att hon sover :P

Själv ska jag sova om ett tag. Sov ju innnan så är inte så trött + att jag har ju inget JOBB så jag kan inte jobba, nej men ska ut och söka imorgon igen så...ska nog slänga iväg nägra CV nu ikv till några stycken, om jag hittar något som passar mig :)

Lycka till med truckkörkortet :)

Puss o kram, från en orolig och tankspridd flicka!
GODNATT på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0