Panikslagen? - Jaaaa typ :P

Kom nyss hem efter att varit hos Anna i 3 timmar. Hon ringde lite innan 7 och var panikslagen typ:P Hon hade massa kunder och det var slut på vissa saker. Så jag fick gå in på lagret och hämta pizzasliz och sätta in i ugnen, ta fram ett antal 50 korvar och virra runt bacon på. Men jag klarade det :) Haha!

Nu sitter jag bara här i soffan, ensam i vår lägenhet och längtar tills Anna slutar. Då är jag inte ensam iaf :) Tror jag ska kolla på några avsnitt av SATC. Sååå bra! Får en att känna sig lite bättre efter att kollat lite på det. Det ni :P

Pusss haaaa deeeee! Saknar er där hemma ♥ Längtar tills jag får hålla min lilla katt i famnen igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0