Nu säger jag godnatt!

Efter en låång dag säger jag godnatt! 8 timmar på bussen och sen 1.5 timme med tåget.
Var hemma lite efter kl 8 då pappa hämtade mig vid stationen. Morsan var tydligen på gympa under den tiden så hon hade ingen möjligehet till att hömta mig. Jag hade även sagt fel tid till morsan när jag skulle vara hemma. Sa ju klockan 9, men var ju kl 8. Så knasigt det kan bli, när man är för trött ^^

Ikv har jag rotat i mina lådor och kollat av vad jag ska ha med mig hem till Oslo. Det jag inte tar med mig ska jag f*n slänga. Onödigt skit som kommer ligga i lådorna och samla damm! :)

Nej nu ska jag ta och tvätta bort sminket, borsta tänderna och sedan krypa ner till sängs. Kommer bli en låång dag imorgon också med uppstigande kl 8, absolut senast halv 9!

Puss jag älskar er alla ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0