Några få timmar

Godmorgon!
Är lite smått trött nu idag. Gick upp halv 8 men vaknade ändå då Anna gick upp vid halv 6. Stackare. Inattes var jag i sängs 02:42. Kollade på klockan när hon var halv 4, hade fortfarande inte somnat :/ Somnade nog inte förrens 4-halv 5. Varför vet jag inte. Tänkte  väll på en massa så det tog väll över mina sovtankar. Illa.
Kommer lätt somna när jag är hemma sen igen efter intervjun. Skönt isåfall :)

Nu käkar jag frukost. Knäckebröd med Grillkrydda på och en kopp te. Oj så näringsrik frukost. NOT! Men va fasen, någont måste jag ju äta till frukost i detta landet Norge.

Undra om det har kommit mer snö eller det var bara igår och inattes? Måste titta ut :) Som sagt det snöar nu också och har väll gjort det sedan igår. Yeeeejjjj :P
Undra om det lägger dig på marken någon gång?

Bjuder på lite outfit bilder nu på morgonen innan jag ska iväg! :)
  
•Svart jacka-Gina Tricot
•Svart linne-H&M
•Grå längre tröja-Gina Tricot
•Svarta byxor-Gina Tricot

Puss o Kram, nu ska jag fixa det sista innan jag ska iväg vid 20 över 9 :)
Wish Me Luck! ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0