Myspys hemma hos oss


Godkväll Bitches! :P
Som sagt, idag har ju jag och min bästa Anna varit på Ikea i Norge. Skit mysigt och så sjukt mycket grejer vi ville ha. Får åka dit när vi har mer pengar :P Gratis buss både dit och hem vilket är skit bra :) Gick säkert där inne i 3 timmar då vi bara köpte några få grejer som gjorde att lägenheten blev sååååå mkt mysigare :) Vi får ta och sticka dit en annan gång då man har pengar och köpa tex en byrå, lite fler ljus, ja pynt saker så att säga :)

Ni vet ju hur vår fina lyxiga lägenhet såg ut när vi fick den. (rulla annars ner på sidan och titta) Nu har vi pyntat till den lite och det blev riktigt najs bara på de få grejerna :)

Vårt nya kribb, fast dock långt från klart!

(Klicka på bilderna för att se dom i storre format)
   
Vad tycks?

Nej nu ska jag sncka vidare lite med Jacob och bestämma en tid då vi ska träffas imorgon så jag kan visa honom The town! Han är ju helt lost :P Hahah!

Puss o kram. Saknar er där hemma. Jag älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0