Mys i sängen men vindruvor!

Sitter nu i sängen och käkar vindruvor. Typ hundra årssedan man hade det hemma. Efter att jag pratat med morsan via skype drog jag och inhandlade lite kylskåpsvaror :P Morsan sa nämligen till mig att jag måste äta frukot och grönsaker (som det inte har blivit så mycket av på senaste). Så här sitter jag med mina vindruvor och laptopen i knät och bloggar :)

Har även MTV igång på tv:n där det visas Jackass och nu blev det nytt program - Nitro Circus. Hahah, hur dum får man vara igentligen och göra såna cryzy stuffs likosm? Men det är ju deras val :)

Tjolahoppsansa, nu ska jag käka vidare på mina gröna, färska, goda vindruvor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0