Morgon mys för min del!

Släkte lyset i hela lägenheten och tände massa ljus. Sååå mysigt! Det märks att December månad snart är här! Ute på stan är det en massa julbelysning i träd, upphängt mellan husväggarna, skridskobana öppen på eftermiddagen/kvällen, skyltfönstrena är julpyntade och hela Oslo stad är förvandlad till en julstad! Sååå FINT och sååå MYSIGT! Nu är det bara snön som fattas, tihih ^^

NU ska jag sätta mig i soffan och mysa framför tv:n eller bara slockna ;)
Det hade varit underbart skönt eftersom jag känner att ögonen börjar bli tröttare och tröttare för varje sekund som går. Somnar väll framför datorn snart om jag inte skriver klart snart ^^

 


Kommentarer
Postat av: emma

Fin design Maya :D Rosa och snygg!

2009-11-28 @ 18:29:14
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0