Mina bästa ♥

Ni är dom bästa ♥

Idag har jag grejat med en massa :) Städat och tvättat bilen, dock inte alltför mysigt. Stod ute i regnet :P Men var ju bara tvungen att göra det likson. Sen var jag en runda hemma hos mormor och morfar och käkat god mat och en bakelse, fick låna deras stora resväska och såklart fick jag lite money. Ni är så snälla. Älskar er ♥

Nu ikv har jag varit med mina vänner. De hämtade upp mig sen mot sbg och käka. Mkt gott :) Tack för en trevlig kväll bitches ;) ♥ Kommer sakna er!

Nu senare blir det till att slappa lite, titta tv och fixa och trixa :) Imorgon är det dax för BACONSPRUTAN, haha ;), sen en sväng inom några butiker och kolla lite bla att kolla efter en vinterjacka, sen av till Willys och handla :) Tack mamma, du är den bästa ♥


Pusss, ha deee! Jag älskar er ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nice Maya.. Man borde ju börja kalla dig "Fixitrix Maya":D

Ja det smakade riktigt gott med lite mat i kistan..

Jag borde kanske me ta Baconsprutan, för den sjukan vill man ju inte få, låter mu riktigt farligt när alla människor pratar om den:/ ha det:D

2009-11-11 @ 22:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0