Mat-Idol-trevligt sällskap-packning och mer där till...!

Ikv hade morsan gjort god mat, som vanligt :) En polare kom till mig vid 8 tiden då vi bänkade oss framför tv:n. Det var ju Idol så att säga. Var ju bara tvungen att kolla på det med tanke på att jag inte kollat nu på några fredagar eftersom jag bor i Norge-Oslo nu för tiden :)

Även under kvällen passade jag på att packa ner maten i en stor resväska och det fyllde hela resväskan :O Sjukt fårvånad att det tog så mycket plats men det var ju bara till att köra på. Kör bahhh, kör bahhh ;) Hahaha!
Packade även ner lite kläder i den andra resväskan som jag ska ha med mig. Sen resten av alla andra 1000 grejer jag ska ha med mig vet jag fasen inte hur jag ska få med mig :/ Kommer vara en packåsna med fullt av väskor på mig och sedan dra 2 st stora resväskor efter mig. Ska jag vara borta i 1 år lr vadå? :P Vem vet?;)

Jag körde ju Anna till tåget i morse så hon hann med det. Hon åkte hem redan idag för hon ska jobba imorgon och på Söndag. Jag har tänkt på dej idag Anna. Hoppas allt har gått bra och att du har sovit lite på bussen så det inte har varit allt för drygt ♥

Nu sitter jag på kanten av min säng och bloggar då brorsan halvligger i resten av min säng och kollar på Playa del sol på kanal 1 (SVT1) Sjukt program, haha :P

Nu ska jag nog ta och packa ner lite saker till i resväskan som jag ska ha med mig så jag har det packat för det är lite jag ska göra imorgon...igen. Ja jag vet, har och göra hela tiden. Men så är det när man är i Sverige och ska ordna en massa :P Jag ska nämligen in till Krstad imorgon igen för att lämna in min gammla telefon så den skickas på lagning. Så de kan luska ut vad de är för fel på den :)

Puss haaa deee! Kanke bloggar senare igen. Älska er alla ♥
Sov gott!

Glömde tillägga en sak! Jo att jag ska sitta nu och föra över alla mina mobilkontakter som jag skrivit upp från min gamla telefon till min nya telefon eftersom jag inte hade det sparat på mitt simkort. Sjukt drygt, men det måste göras för annars har jag ju inga nr och kan varken smsa eller ringa till mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0