Kvällspöken


Godkväll!

Ikv har jag bara suttit framför tv:n och glott. Hittade dock 2 Svenska kanaler plöstligt. Har kollat innan också om det fanns men inte då, men nu fanns det. Så har kollat "Livet i Fagervik" på Svenska kanal 1. Mkt bra :)

Hoppas jag inte drömmer samma hemska dröm inatt som jag hade inattes. Fy f*n säger jag bara :S. Det lär fasen spöka här i vår lägenhet för Anna drömde också ngt fett konstigt. Typ att hon såg att det stod någon i sovrummet, men sen när hon tittade igen så var han/den/ det borta. Underligt. Det kanske har dött någon här? :O

Imorgon lr ja, idag ska jag på intervju i Sandaker. Hoppas jag hittar dit nu. Har kollat på www.trafikanten.no och likaså www.gulesider.no för att jag ska ha någon möjlighet att hitta dit! Wish me luck! :D

Nu sitter jag bara här och gör typ ingenting. Ska snart gå och tvätta av mitt smink och göra mig ordning för sängdax :) Måste bara skriva ner hur man kommer till Sandaker. Jag vet att man tar buss 37 mot Nydalen. Mer vet jag inte :) Får pröva mig fram som är inga helst problem för mig.

Blir det att jag åker hem en vända till Sverige på Måndag? -Ingen aning faktiskt :D

Sov gott mina bästa.Puss o Kram, godnatt

Haaaaaaa deeeeeeeeeeeeee! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0