kvällens planer

Kvällens planer ser inte ut till att göra så mycket. Sitta hemma och glo eller något. Har inte pengar till att gå ut och festa även ifall jag verkligen hade velat det :/ Var så längesedan nu! Men det får väll bli en annan gång eller något. Anna är väll ganska trött efter dagens resa så tror inte hon hade pallat dra ut iaf!

Så nu ska jag göra något som faller mig in i smaken, eller något. Fy vad deppad jag blev nu, haha men det ska ändras på. Behöver städa upp här innan Anna komer hem så hon kan komma innanför dörren höll jag på attt säga men nej, så farligt stökigt är det inte. Men får ta en runda med damsugaren iaf :) Alltid kul -OR NOT!

Puss, ha de bitches ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0