Kommer inte på något bra namn till inlägget!

Idag har som sagt jag och Anna varit på Ikea en sväng och köpt lite julsaker, så mysigt! Innan dess var ju jag på jobbintervju kl 10oo  och ja, jag tyckte det gick skit bra :) Sen vidare till Grunnelokka och snacka med Annas chef.
Blir kanske några arbets timmar där under helgerna. Sen vidare till Nationaltheatret och in på tunnelbanan, snackade med dagligledere där och det verkade positivt. Får verkligen hålla tummarna :)

Annars ikv har vi städat, lagat mat och bara myst helt enkelt, tittat lite tv och bara tagit det lungt helt enkelt.. Sådan julstämmning i vår lägenhet nu :) Härligt! Imorgon skullat Anna varit ledig men nej, hon skulle jobba för chefen hennes ringde och frågade och hon kunde ju inte säga nej. Såklart att man inte gör det!

Nu sitter jag här i min ensamhet, Anna har gått och lagt sig precis och jag har inte sovit ännu. Sov ju igår mellan 19oo till 23oo men sedan har jag inte sovit. Jo 1,5 timme idag vid halv 2 eller något. Skönt var det och var så trött i ögonen så jag knappt orkade titta alltså. Anna berättade också att hon hade typ petat på mig i säkert en halv minut utan att jag märkt det, haha ^^. Sov som en stock med andra ord. Det ska jag göra inatt också, för nu orkar jag inte med detta mera att inte kunna sova :/

ÅÅÅ vad jag vill ha snöööööööööööööö nu! :D Love it

Ha det bra mina fina vänner. Älskar er ♥
Snakkes bitches ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0