Julemys ♥

Har just kollat klart på två stycken julefilmer :) Den första var: Christmas Town och
den andra var: Santa Buddies! Riktigt mysiga filmer det där.

ÅÅ vad jag vill ha December månad nu då man kan få ta fram alla julsakerna, ljustakarna, allt glitter, jultomtar, änglar och allt sådant som tillhör julen. Fy vad mhysigt jag och Anna ska ha det i vår lågenhet. Vi ska julpynta om ngt ;) Kommer bli så mysigt :)

Imorgon drar jag hem till Sverige i några dagar. Åker med bussen lite efter 11. 11:15 exakt och är framme i Lund ca 8 timmar senare. Sen 1,5 timme tills jag är i lilla Bma med tåget. Hemma efter kl 21oo. Det kommer bli en låååång dag imorgon. Men tur att jag har min lilla laptop med mig så jag kan titta på film, blogga och en massa annat :)

NU ska jag se Santa Claus (nu är det jul igen)! Laddade ner alla 3 filmerna. Funderar på att se allihopa ikv, men det får vi se, för om jag känner rätt så sitter det en trött liten Maya flicka i soffan just nu ^^

Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0