Jag förstår inte

Nu har jag äntligen tagit mig tid att göra Chokladmousse som jag skrev innan att jag skulle göra.
Även pratat med min syrra, tittat dansbandskampen och Robins. Det var sådär bra denna gången, båda programmen då. Men säkert bättre nösta gång :)


Alltså jag förstår inte vad som händer inne i ditt huvud men det är något som inte stämmer. Varför måste det vara såhär? Varför måste det bli som det blir? Varför inte bara ta och tänka till lite och göra något åt sitt liv istället? Det måste inte bli att man sticker iväg och sedan inte komma hem förrens dagen därpå? Varför gör du såhär mot dig själv? Vad vinner du på det? Ha? -Nej just det, INGENTING faktiskt.

Jag blir så ledsen när jag hör sådant här så jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att kunna påverka dej men jag blir faktikst ledsen. Jag har växt upp med tiden och vet vad jag vill här i livet. Visst alla vill inte ut och resa och se världen men att stanna där man är och bete sig som en drummel gör inte saken bättre. Såklart familjen mår dåligt och det gör verkligen jag också. För jag är en del av din familj även ifall vi inte har så sjukt starka band till varandra men jag finns där ifall det är något. Men nu tvivlar jag på det alltså. Jag får sådan där klump i magen av rädla, förtvivlan och börja tänka vad som ska hända härnest!

Jag orkar inte gå runt och ha en klump i magen av vad som ska hända nästa dag. Vad som igentligen verkligen kommer att hända. De vill inte jag ha snurrande runt i mitt huvud. Jag sover dåligt, beter mig dåligt eftersom om inte du mår bra (som du inte gör, för det vet jag) så mår inte din familj heller bra.

Du måste förstå någon gång! Du KAN inte hålla på såhär. Önskar jag kunde göra något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0