Jag är sugen på något gott till ikväll då jag sitter bänkad i soffan från kl 20:00 och framåt!

Åååå vad godis sugen jag. Funderar starkt på att dra till affären och handla något gott. Typ choklad, chips eller kakor. Mums :) Fasen vad gott, fast har redan käkat allt för mycket godis denna veckan. Eller om man ska vara ärlig så krängde jag massa igår (Fredag) och det är väll inte förrens på Lördagar man får äta godis ;)

Som sagt ska jag bänka mig framför tv:n kl 20:00. Då börjar Dansbandskampen på kanal 1 (Svensk tv) och efter det är det Robins (ett as roligt komendi program), efter det var det något annat bra som gick. Måste nog kolla på www.tv.nu

- Jo dansbandskampen kl 20:00. Robins kl 21:30 och Brottskod: försvunnen kl 22:00. Alla dessa 3 programmen sitter bra en Lördagskväll :) Efter brottskod är det Nurse Jackie kl 22:45. Sedan är det "Den tredje makten" som är en film som varar från 23:15 till 01:00. Sen efter det är det nanakudde som gäller ;)

Blir det att handla innan kl 20:00? - Ingen anning faktikt. Orkar inte det just nu!

Puss o Kram mina bitches, älskar er ♥ Ha en mysig Lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0