Inget nytt för ikväll

Godkväll mina kära!
Har ni haft en lugn och skön Måndagskväll?

Nope, det har inte hänt något nytt hemma hos mig i lägenheten sedan sist jag skrev ett inlägg. Vad händer hos er ikväll då? Klockan är ändå halv 10 så funderar på att sätta mig i soffan och glo på tv eller om jag skulle starta en film kanske? Har inte funderat ut det get, men det ska jag nog göra ska ni se ;)

Ska även hoppa i sängs tidigt ikväll. Ska upp vid 7- aldra senast halv 8 imorgon bitti. Ska iväg på ärrenden. Sjuuukt tråkigt, men sådant som måste göras. Bara till att bita i det sura äpplet och ta dagen med ett leénde på läpparna :)

Puss, ha de BÄST! Älskar och saknar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0