IKEA? :)


Godmorgon alla sovtutor :) Har ni sovit gott?
-Jag har sovit sådär. Vaknat flera ggr och haft en konstig mardröm.

Nu sitter jag och äter knäckebröd med ngt konstigt pålägg på :O, men väldigt gott :)
Idag kl 11oo ska jag på intervju i Helsfyr. Tar man 3ans tbana mot Mårtensrud. Hoppas att vi hittar dit, haha :S. Igår frågade jag Anna ifall hon ville hänga med mig dit med tanke på att jag aldrig varit där osv. Hon sa ja och jag blev glad och tacksam :) Jag sa till henne att då kan vi inte vara uppe så länge ikv för vi ska typ upp vid 9-halv 10oo för att vi ska hinna. Jag la mig halv 1 och tidigast som vanligt, då anna la sig vid 3oo tror jag klockan var och hon sover ännu.
Ska dock väcka henne snart. Om hon inte går upp senats kvart i 10-10oo så är det kört för henne. Då åker jag själv :) och då är det j*vligt synd om mig också :P

Vi var ju uppe hos våra grannar igår och fikade och snackade. De visade oss lite på datorn om vart vi befann oss osv :) De tippsade även om IKEA! Det är gratis buss dit tydligen och går nog nere från Oslo gallerian trode dom :) Vi ska nog dit idag. Om vi inte köper ngt så har vi inte slösat några pengar :P Fast dock vi behöver ju lite krokar och diverse saker till vårt nya hem :D Vi får se hur det blir för Anna skulle nog på annat håll idag men hoppas poppas hon vill till Ikea med mig ist :)

Nej nu ska jag ta fram lite frukost (vi handlade mat igår för första gången i en mat affär. Vi har haft med oss mat från Sverige som har räckt tills nu). Hoppas att det ska gå att äta :P Hahaha!

Puss o kram, Hahaha wish me luck with the intervju :P


Kommentarer
Postat av: Matte Rydberg

Hej Maya! hoppas du har det bra i norge o att du hittar nått bra jobb. Glöm inte bort sverige bara :D Puss Puss!!

2009-11-03 @ 22:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0