Ihopsättning av hylla!

Idag har jag varit ute på stan och gjort mina ärenden. Snackade också med Timmie innan i eftermiddgas och fick tips av honom hur jag skulle göra med olika grejer. Tack Timmie, jätte snällt :) Mötte upp anna senare cid 4 tiden vid Jernabentorvet eller ja, jag kom med bussen då hon redan stod och väntade på mig :) Sen bar det iväg med bussen till Ikea vid kl 17oo prick, tror jag :)

Väl inne på Ikea ville vi ha en massa grejer denna gången också. Men jag var bara tvungen att ha en kudde, men det blev lite mer därtill, som vanligt. Mer än bara vanligt denna gången ^^
Vi köpte nämligen en byrå som vi kan ha våra stuffs i. Fy f*n vad det var jobbigt att komma hem med den paketen. Vägde ju ändå 33 kg när vi tittade efter ^^, men så tuffa och starka vi är klarade vi av det efter mycket skratt och stannande på vägen eftersom det var ganska tungt :P

Väl hemma vid 21:30 knackade vi på Hos LarsEirik och bad han komma ner till oss med lite grejer. Det gjorde han och på Fredag kl 10oo prick ska vi vara nere vid Fokus bank och greja läget :) Tack mamma och pappa, ni är underbara ♥

Nu ska jag inte göra så mycket mer än att sova. Tror jag? Kanske skicka iväg ett mejl också. Fast ganska sent nu men va fasen, imorgon hade jag tänkt att chilla lite med datan (skicka iväg en massa mejl) och sedan kanske ut på stan en runda :) Men får se hur det blir. Inget bestämt ännu! Ska väll laga mat, vänta på Anna panna osv imorgon också :P

Aaaaa vad jag inte har lust med någonting längre :/ HJÄLP, vad händer med mig? :O

Puss haaa deee! Sov gott bitches ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0