Igår!

Hej bloggen!

Igår åkte jag buss hela dagen och Anna kom och mötte upp mig inne på Oslo gallerian.
Tack så mycket Anna ♥

Jag hade så sjukt mycket packning med mig så hon fick hjälpa mig med det. Det var inte lite tungt eller så! (jo det var förbaskat tungt eftersom jag hade ma och massa grejer i den ena resväskan sen i den andra var de massa kläder osv)
Vi la nog inte oss förrens sent inattes.

Puss o kram på er ♦

Var även ute en stund igår och när jag gick in såg jag att det satt 2 st sovande skator uppe i ett skit smalt träd. Skyndade mig in och hämta kameran men då hade den ena skatan tagit upp sitt huvud, men den flyttade sig inte iaf :P

Here it is...

Ganska dålig bild men de sitter där uppe i trädet iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0