Huuuh? :O

Mysteriet På Greveholm Del 16! Det kollar jag på nu och Melittas pappa frågar Melitta om hon har sett deras parabol för den försvann igår? Melitta kollar bara på sin pappa och går iväg.

Kolla på avsnittet och se ifall ni ser något LUSTIGT? Vid sådär 2:40 min fram till 2:55 min. Ni ser inte möjligtvis något förvånande på tidningens framsida?



Holmnäs Allehanda! (tidningens namn)

UFO SIKTAT I BROMÖLLA! Är det inte lite förvånande att de just tagit orten/namnet Bromölla med i julkalendern -96?
Själv så är jag född och bodde i Bromölla fram tills för 1 månadsedan då jag flytatt till Norge, Oslo nu :)

Puss, haaa deee! Ville bara utmärka Bromölla lite extra nu eftersom jag inte bor där längre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0