Hem igen...!

Klockan ringde kvart i 7 imorse och jag var uppe kl 7 :) Började packa och göra ordning. Har förberett lite mackor också och lite dricka som jag ska ha med mig på bussen så jag inte svälter under dagen :P.

Duschat har jag också gjort och nu är det bara till att skriva ut bussbiljett och lite andra saker, äta lite till frukost, hem till Anna och hämta skokräm lr ngt (hon har nämligen köpt nya Nike-skor "mitt i vintern" och glömt skokrämen hos sin morsa) Så jag får hem där och hämta det, sen ska jag även ner till banken och sätta in some money ;)

Jag kommer aldrig orka denna packningen själv alltså :/ Såååå sjukt tung. Särskilt väskan där all maten är i för jag har stoppat andra saker i den väskan också. Ett exempel är min "DVD-spelare" Anna skickade i morse och frågade om jag inte kunde ta med den. Den fick fan knapp plats alltså. Men det gick :) Allt går bara man pressar och tillsätter lite våld, haha ;) -NOT :)

Nu ska jag plocka fram lite frukost till the family sen ska jag ner till banken och hem till Anna, sen får vi se vad klockan blir :)

Puss o kram era sötnosar. Älskar er ♥ Kommer blogga mer under dagen (ifall jag inte sover hema bussresan med tanke på att jag sovit max 3,5 timme inatt. Men det har jag mig själv att skylla!) Pusss, haaa deeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0