HejHopp....

...gummi anka :D

Har ni sovit gott inatt? Jag har nog det, fast hade ändå lite svårt att somna igår när jag la mig. När jag kom in i sovrummet och skulle lägga mig brevid Anna hade hon brett ut sig över hela sängen och dessumtom pratade i sömnen. Hur gulligt är inte det då? ^^
Hon märkte nog när jag kröp ner i sängen så hon makade lite på sig :)

Idag, nu strax ska jag ut på stan. Verkar som om det är skit väder, fast Anna skrev för en stund sedan att "ni skiner solen", så vi får väll se när vi tar oss ut ifall det är sant eller inte. Var bara tvungen att tjuvkika ut genom fönstret och mycket riktigt, solen skiner där ute i det fina höst/vintervädret (dock utan snö), men vi är väll glada för lite sol?
Hur har ni det med solen hos er idag? :)

Anna och jag köpte mjölk igår, eller ja vi handlade ju som sagt :) Mjölken smakar fan som om man dricker grädde :/ Gansk jobbigt att äta flingor i det. Måste nog köpa en annan mjölk idag för såhär kan jag inte ha det, haha ;)

NU ska jag göra vid mitt hår sen ut en sväng. Det blir nog till att vara ute några timmar idag ifall det är såhär fint väder. Dock tar jag ändå på min fina röda everest jacka som är inköpt på Stadium i krstad. Mycket nöjd! :D

Puss o kram, saknar och älskar er mina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0