Ha en trevlig Fredagskväll!

Ville bara börja med att säga TACK  till TIMMIE!

Mötte upp Timmie vid halv 3 tiden nere i stan idag då vi körde mot ett område där det bara var massa stora varuhus. Sökte därmed jobb där. Var även inom Ikea en vända. Timmie skulle ha en massa saker och reslutatet blev en vit väggklocka, större doftvärmeljus och ett anant stort ljus. Verkar som om han ska mysa till det;) hahaha! Skämt och sido!

Kom hem vid halv 5 tiden då rullgardinerna var nerrullade och vårat stora doftljus som luktar glass&kakor stod tänt på bordet. Trode seriöst Anna var hemma men hon är ju på jobbet, Hon hade nog haft så brottom så hon glömt ljuset. Inte bra Anna panna, men hoppas du tänker på det till nästa gång :) Ingen skada skedd, ännu iaf :S

Min morsa smsade till mig för en bra stund sedan då hon skrrev att hon skaffat skyp. Jag blev skit glad eftersom nu kan vi prata utan att det kostar :) Bra gjort mamma!
Så jag ringde upp henne men hörde inte henne :/ Ringde upp henne via hemtelen och hörde mig själv i telen, det ekade eftersom jag hade både skype på och pratade samtidigt med henne i telefonen. Men det lilla trollet hade ju ingen mic så vi kunde inte prata kom vi fram till sen. Mamma du är för rolig du :) Skrev att hon skulle iväg och köpa mic, hon kom tillbaka en stund senare då jag fick svaret att de var för dyra där hon tittade så hon skulle ordna något annat billigare imorgon :) Bättre sent än aldrig!

Nu ikv blir det bara till att chilla framför tv:n och datan eftersom jag är hemma själv :) Anna kommer hem vid 00:00 tiden. it´s way to many hours left :/

Så ha det flink mina fina vänner ♥ Vi ses och höres. Ha en trevlig Fredagskväll!
Pussss haaaa deeee!

Från mig till er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0