Godmorgon eller ska jag säga Godkväll?

Vaknade för en stundsedan då jag var uppe rätt sent inatt lr till morgonen. Kunde dessutom inte sov när jag väl lagt mig till ro. Men tids nog somnade jag. Kl halv 9 imorse började det banka som fasen i min sovrumsvägg och i hela lägenheten, tänkte vad är det som är på gång? Men är väll grannen som renobverar eller något sådant.

haft även väldigt underligga drömmar inatt och inte allt för trevliga. Varför kan jag inte bara glömma någon gång? Kan det vara så vårt? Pust, stong och stön :/

NU idag ska jag iaf lägga mig tidigt och nu under kvällen ska jag faktiskt söka lite jobb. Har ju inte orkat det eftersom jag inte mått så bra men känner mig relativt bra igen :) ( bara för jag var hemma och vilade exakt hela dagen igår) Diktig Maya! Hahha :)

Vad har ni haft för er idag? Hänt något kul? Blir det till att lägga sig tidigt i sängs ikväll eller?

Puss ha deee, älskr er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0