Fredagsmys!

Ikv vet jag inte redigt vad som händer. Blir en lugn Fredag iaf vill jag lova. Jag ska väll titta på Idol vid kl 20oo på kanal 4 och sedan är det väll alltid något annat bra/roligt program som går på tv. Ska väll ta och packa ner all maten i en resväska också, så får vi se hur mkt plats över det blir i den så får vi fylla ut den med annat :)

Ska som sagt ha 2 st stora resväskor med mig + en massa andra små väskor. Kommer bli lungt att bära... Men tur är väll att man åker buss hela dagen så man slipper dras med packningen :P

Ikv ska mamma laga god mat så tänkte ut och hjälpa henne, men först måste jag bara visa denna lilla gulliga/fula bild :P Basse hade väll lite tråkigt, lr snarare roligt inne på EKO tidigare idag ;) Dock blev den inte så bra med tanke på att han tog med sin mobilkamera.
Men det fick duga.

Here it is!


Puss o kram! Jag älskar er allihopa. Ni vet vilka ni är ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0