Fredagen den 13:onde! Buuuu....

Klockan och datumet slog för en stund sedan över på Fredagen den 13:onde! Kommer det hända något bad idag tror ni? :P Kankse kommer ett spöke och besöker er inatt ;) Buuuuu...

Imorgon ska jag in till Krstad igen, fast med 2 av mina polare denna gången. Vi ska STOR shoppa på Willys ju, haha :) Det värsta då som kan hända är ju att kassarna går sönder och allt mat åker ut när man antingen ska gå ut från affären lr precis när man ska lyfta in dom i bilen ;), lr vad tror ni?, haha ;)


Puss, nu ska jag nana kudde. Ska trots allt upp vid 08oo imorgon så jag hinner med all skit jag ska hinna med under dagen ;) Tex: Nerom mormor och morfar och lämna en bok (glömde lämna den sist jag var där), inom banken och snacka lite och hoppas få lite mer info, inom Smycka och se ifall jag hittar någon snygg barlock till mitt Thomas Sabo armband, Kolla min mejl ifall jag fått ngt roligt där, hämta up mina underbara polare i Sbg och sen fara till Krstad och shoppa ;) Så en del på listan! Men det fixar jag snabbt och lätt :)

Puss o godnatt, jag älskar er. Ni betyder ♥

(fan vad ont i armen jag har :/ Hur ska jag kunna somna inatt? )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0