FokusBank


Godkväll alla!
Haft en bra vecka hittils?

Inattes blev det bara några få timmars sömn. Mer eller mindre sagt 3.5 timme :/ Sjukt dåligt av mig att gå och lägga mig så sent då jag vet att jag ska upp kl 07:30 morgonen därpå.

Men jag gick upp halv 8 som jag hade bestämt mig för och fixade till mig. Anna kom upp vid lite innan 9 då vi var tvungna att dra ner till stan och möt LarsEirik utanför FokusBank så hon fick skynda sig lite :) Men det fixade hon bra. Var även inom NordeaBank och fixade lite grejer och sedan sprang vi över hela stan för att leta efter Nav haha, nej inte riktigt men gjorde lite ärenden utöver Bankärendena, så det blev lite springande med de små tossana ;)

Tog även fina bilder med Annas kamera idag men inget jag kan lägga in för hittar inte sladden till hennes kamera :/ Lite synd men bilderna kommer väll upp någon dag snart, hoppas jag :)

Puss o kram på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0