Fy fan vilken galen Lördagskväll med Honey. Den bästa på länge!



ÅÅ nu har jag inte bloggat på ett tag. Nu fick jag orken att skriva några rader.

Godkväll alla söta vänner. Hur har ni det? -Själv har jag det as bra! :)
I går fick jag och Anna vår lägenhet och den är bara så perfekt. Allt ingår för 10 000 papp.
AS gott :) Igår hade vi det kul, jag och Anna. Vi tvättade får första tvätt, lagade mat osv. Jag la mig halv 1 men somnade inte förrens vid 3 tiden då Anna kom vid halv 3 och la sig brevid mig. Mysigt :P Vi snackade om en massa så klockan bara tickade iväg :)

Inattes innan jag somnade hade jag ställt klockan på 9oo på morgonen men pallade inte upp. Skulle nämligen ringa till Barnehagen kontoret, men orkade som sagt inte gå upp, jag tänkte att jag vaknar väll vid 10oo-11oo men nej då, jag vaknade halv 1 på dagen och Anna strax där efter. Skönt att sova.
Idag har vi inte gjort så mkt. Damsugat, handlat och lagat mat. Varit uppe hos våra grannar (de som vi hyr lägenheten av). De är verkligen så j*vla snälla. Bjöd oss på nybakta kanelbullar, vi spelade spel med deras lilla dotter på 6-7 år. Me like :) Hur underbara som helst! :) Vi skulle bara knacka på ifall det var ngt som vi behövde lr det var ngt. Jätte bra :)
Han sänkte även dispotum idag med 10 000 kr så ja, vi är såååååååååååå glada :)

Vaknade förresten på fel sida i morse (eftermiddag) så dagen har varit ett rent helvete typ. Varit arg och ledsen för det lilla minsta. Men jag har tagit mig genom dessa timmarna. Jag och Anna drog även ner till Oslo City innan vid 20oo och checkade läget. Jag köpte en svart snygg klänning med dragkedja hela vägen ner där fram för endast 99 kr! Me like ;)

Kommer upp en bild när jag har den på mig :)


Hade även en as gryyyyyyyym Lördagskväll med brudarna. Vi var 7 st brudar hemma hos Izabella innan och käkade god mat och drack lite. Vi sjöng singstar och började göra vid oss. Sen vidare ner mot The broker, men där var det inget drag så vi gick vidare.
Olga ville tydligen in på en bar/restaurang så vi ställde oss i kön. Alla kom in utan jag eftersom de hade sagt att det bara var en person under 23, men vi var 3 personer som var under 23 år. Så jag kom inte in på stället i Majousrtuen så jag och Honey drog oss vidare ner mot stan. Vi blev först uppbjudna av en kille till ett ställe. Grym musik men inget folk. Han bjöd oss på en drink sen drog han typ och vi strax där efter till Nocole & sun och damn där var det drag.
Fy fan villka granna pojkar, bra musik och vi bara dansade spittet. Blev bjuden på dricka av en kille från Karlshamn konstigt nog (världen är liten) och efter det så kom gänget invasslandes. Det var kul. Dansade ännu mer sen vidare ner mot Akkebrygge när det var stängningsdax på Nicole & sun och käka burgare och kebab :)
Gott! Verkligen as god fyllemat :)

   
   

Hahah ingen kommentar på sista bilden på Honey. Honey går in på toa, där lyset inte funkar. Hon låser. Kommer ut strax där ifrån och säger att lyset inte funkar. Eirik tänder ljus där inne och Honey stänger dörren och låser igen. Hon börjar skrika som fan och rycka in hantaget och säger att det spökar. Hon öpnnar och jag kollar in och börjar as garva. - Hahaha Honey det är bara toalettrullen som trillade ner. Fy fan vad vi skrattade. Hon var as kalas full, fast det var hon inte ensam om :P Hade en as rolig kväll! Det var en Random Lördagskväll med andra ord! :)

Nej nu blir det snart sängdax för jag ska upp i morgon på en intervju om barnehagen och då måste jag visa mig väldigt intreserad. Ska vara där kl 11oo prick :P Ska även skriva ett mejl till min kära mor och far innan jag somnar framför datan. Imorgon ska jag även ringa runt eller sända ett melj till olika barnehage ifall att det inte ger sig ngt med intervjun. Men hoppas poppas ;)

Puss o kram, jag saknar er där hemma. ♥
Oj, blev visst mer än bara några rader! :)


Kommentarer
Postat av: Honey

hahaha, ja men det var ju ett spöke på toaletten ;) skit rolig kväll iaf!

2009-11-03 @ 12:04:00
Postat av: Emelie

Hur såg killen ut som serverade dej ? som var från karlshamn :P lång och kort mörkt hår ? :D

2009-11-04 @ 10:35:39
URL: http://mliworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0