Den första snön? :P


It´s real?
Den första snön kommer till Oslo inatt-morgonbitti-dag? :P Haha fan vad najs, fast har dock inga vinterskor med mig lr vinterjacka. Nu när jag tänker efter så har jag f*n ingen vinterjacka lr vinterskor ens i Sverige? :S Hahaha illa :P

Tänkte lägga upp en printad bild från SMHI men funkar ju fasen inte :@ Hahaha, nej så arg blev jag dock inte. Det skulle iag bli snö imorgon (Onsdag), Torsdag hela dagen och Fredag morgon/förmiddag. Ni får titta på några bilder från Google.se ist :P Hoppas det går lika bra!

(Klicka på bilderna för att se dom i större format)
  
 

Sist men inte minst, jag på Snowboard :P Hahaha.
Fan vad jag längtar efter att åka bräda igen. Det är j*vla kul alltså. Finns nog fan inget roligare än att åka i backarna, fullt med nysnö och se en värmestuga framför sig, gå in och ta en varm choklad lr ngt i alkoholväg att dricka. Nog det bästa om jag tänker efter. Hahaha ;)
Lite snurrig i backen efter ett par Öl/Cider! Aldrig fel :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0