Dagen i ära

Kom hem för en stunds sedan så jag har varit i Krstad på Willys och även inom EKO i Fjälkinge och tittat på alla julsakerna :) Sååå mysigt med julen. Älskar december månad. Helst ska det vara massa snö ute också :)

Det blev en jäkla massa mat som jag inhandlade till både mig och till morsan på Willys. Hon gav mig en lapp så jag skulle handla till henne också nu när jag ändå skulle handla till mig själv. Så snällt av mig :)

Det var Basse och Skoog  som var med mig idag och hjälpte mig handla. Hade aldrig klarat det utan dom. Tack killar! Det blev all möjlig sorts mat, mes torrvaror mest då eftersom jag ska ha med mig det till Norge! Jag undrar bara hur ja ska orka ta med mig allting upp alltså :S Men det ordnar jag!, får jag hoppas ;)

             


Kommentarer
Postat av: Jenny

Lite allt möjligt! Bland annat bartender :)

2009-11-13 @ 17:01:48
URL: http://decemberlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0