Gott och Blandat ikväll :P

Åå vad denna dagen har varit upptäcksrik:P -Or not! Efter mina ärenden på stan och en dusch somnade jag vid 3 tiden eller något och vaknade igen vid 7. Trodde seriöst klockan var typ 11 på kvällen. Men icke då:) Skönt det!

Har precis kollat klart på "What happens i Wegas." Fy vilken rolig film men även lite smått romantiskt :P Så det ska vara :) Fick även oväntat samtal från andra sidan jordklotet om man nu ska kalla de för det eller ja, konstigt iaf! Blev ganska överaskad, men det gick bra! :)

Nu resten av kvällen blir det tv tittande eller så tittar jag kanske en film till, får se lite vad jag känner för. Kommer inte sova än på ett tag känner jag nu. Kommer absolut inte sova heter det med andra ord :/

Puss ha dee, jag saknar dig Sindra min ögonsten ♥ Saknar er också mina fina vänner! ♥
Blev för övrigt inga nya bilder ikväll eftersom jag somnade och inte orkade göra vid mig!
Är det för sent nu? :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0