Bakning för hela slanten ;)

Ikv har jag även bakat. Mums :) Bakade kladdkaka och sedan kolakakor. Mycket bra resultat. Kunde dock inte ta bild på det heller eftersom jag inte har någon j*vla kamera som startar :@, hahhaa nej skojade :) Nej men det blev väldigt gott. Jag och morsan och Susane fikade på det innna och det blev helt klart godkänt :)

Tänkte jag lägger upp länkarna här ifall ni skulle bli sugna på att baka :P

Kolakakor
http://recept.nu/1.8201/johan_sorberg/smaratter/mjol/kolakakor



Kladdkaka (Min sega kladdkaka)
http://recept.nu/1.152888/leila_lindholm/kaka/agg_mejeri/min_sega_kladdkaka



Nu ikv blir det väll till att slappa lite, lyssna på musik och även ta och skriva upp vad jag ska köpa imorgon. Ska ju till Willys och shoppa loss, haha ;) Ska även ta och gå genom min garderob och kolla skohyllan vad som ska tas med :) Kommer bli fun. -NOT, Hahha ;)

Aj jag känner att min arm böjar göra ont nu så in på kvällstimmen :/

Kisses and hugs! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0