Baguette

ÅÅÅ Anna ringde vid halv 12 och frågade ifall jag ville att hon skulle ta med sig baguetter hem som vi kunde mumsa på. De hade si sådär 13 st över. Fatta jag blev glad. Jag bara : åååå ja det vill jag sa jag med ett riktigt stort leénde på läpparna :D. Ta några extra som vi kan ha imorgonbitti till frukost och så också :) Hahha, baguetter är såååå himmla gott! Jag älskar det!

Anna är min pärla. Vet vi hade det jobbigt med varandra ett tag i livet (typ as längesedan) men ändå. Vi har alltid vetat att vi har varit där för varandra och det är det alldra bästa. Anna jag älskar dej och du är min bästa vän ♥

Tittar just nu på ett avsnitt av SATC på kanal 3 (norsk kanal då). För de som inte vet vad SATC is så är det med andra ord (Sex And The City) Jag bara ÄLSKAR den serien! Den är så himmla härlig alltså. Allt sjukt de håller på med alltså, haha ;)

Nu ska jag kolla vidare, var bara tvunegn att dra ett inlägg om baguetten :)
Puss haaa dee! Saknar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0