Baconsprutan vs Everest!

Godkväll mina bästa ♥
Hur har er dag varit? Har ni varit lika upptagna som jag har varit idag? :)

Som jag skrev i ett inlägg igår att jag och morsan skulle in till Krstad idag så har vi varit där idag :) Vaccinerade mig mot Svininfluensan idag också. Fick vänta i över 1 timme för att komam in och ta sprutan som gick på mindre är 15 sek. Men det var det väll värt.
Nu har jag gjort det iaf :) Känner nu ikv att jag börjar få lite ont i armen, lr har ont. Det är sprecis som om armen har somnat lr hur man ska förklara det! Illa :P

Jag hittade vad jag sökte i Krstad idag. Köpte shampoo och balsam av märket GLOW (sägs det ska vara rätt bra), och även ett par magiska vantar inne på H&M :P
Det blev inget Willys idag för vi han inte eftersom morsan var tvungen att vara hemma till kl 17oo. Men imorgon blir det till att shoppaloss inne på Willys med morsans visakort ;)

(Klicka  på bilden för att se den i storre format)

Även butik Stadium tjänade lite pengar på mig idag :) Det blen en RÖD Everest jacka, (tack morsan cch farsan).
Kan dock inte ta ngn bild på den för min kamera fungerar inte, lr jo det gör den ju men har ingen laddare med mig till Sverige så kan inte ladda den och det behövs märkte jag, faktikst redan igår då jag fotade Maj :)

Puss o Kram, älskar er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0