Äntligen!


Godnatt mina kära vänner!
Hoppas ni har haft en bra Lördagskväll och kommer sova gott inatt!

Nu äntligen har jag kommit hem från att ha varit i Sbg ikv en runda, lr ja ett antal timmar. Blev allt för länge och nu är jag lite irreterad över att jag har en del att fixa tills imorgon eftersom jag inte gjort det ikv för att jag varit iväg så måste jag upp as tidigt imorgon bitti lr Idag så att säga eftersom det redan är (Söndagen den 15 Nov eftersom klockan är över 12) och fixa grejer. Typ ska ställa klockan på kl 6-7 eller något för ska tvätta en maskin tvätt, packa ner det sista av alla mina grejer (ska dock först välja vad jag ska ha med mig), Skriva ut biljetten från mejlen, duscha och ja, göra diverse grejerna. Kommer bli låååång dag imorgon.

Tåget går från Bma kl 11 och är i Lund typ 12:20 eller något. Sen går bussen därifrån kl 12:55 till Oslo gallerian och är framme där ca 8 timmar efter. Tur är att det finns internet ombord på bussen så man kan sitta vid sin data och blogga, titta på film osv :) Men självklart kommer jag sova under färden eftersom jag kommer gå upp as tidigt! Hoppas på liten nap iaf.

Puss, godnatt! Nu ska jag greja vidare med mitt. Hör av er till mig iall det är något. Har ju ny mobil nu så det funkar att nå mig och jag kan även skicka och ringa tillbaka till er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0