Aaaa, när är jag framme? Detta börjar bli sjuuuukt långtråkigt!

Bussen passerade Gbg för en stundsedan och jag sitter åter på bussen och vi är självklart påväg till Oslo :) Jag börjar bli hungrig nu. Skrev ju innan att jag glömde min mat i kylen där hemma. Fasen vad illa det var :/ Men så är det. Inte gråta över spilld mjölk ;) Fast hade ju lite godis med mig så det får jag väll ta och äta. Men det där godis, chips, choklad, kex och alla de där söta grejerna är inte bra för min lilla kropp. Så vi får se om jag äter det eller inte :P (Får ju allt tänka på sin kropp) :P

Har sovit ungefär 1 timme på bussen. Det var innan vi anlände till Gbg. Det var skönt med tanke på att jag inte sovit så mycket i nattes. Men jäkligt jobbigt ändå att sova på en buss :S
I Gbg stoppet klev det av en massa folk, men klev på samma mängd människor på bussen så lika fullt nu :S Rätt jobbigt. Men det är ju Söndag så vad hade jag räknat med liksom?


Kommentarer
Postat av: emma

Ja hur går det i oslo nu? :) Ni trivs där verkar det som! :)

2009-11-15 @ 16:55:20
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0