241109

Idag är det den 24 November 2009 och exakt 1 månad kvar till julafton och bara om 7 dagar är det dag 1 DECEMBER! Sjukt fort allting går. Detta året har bara flugit iväg. Vart har detta året tagit vägen igentligen? -Jag har faktiskt ingen aning. Allting har bara hänt så snabbt och snart är det nytt år. Känns som om det inte alls var längesedan man var och firade nyår med sina underbara vänner. Men som sagt, detta året har bara rusat iväg och det nya året kommer säkerligen också göra det. All snö kommer försvninna (om det har kommit någon snö där ni bor), sen blir det vår, sen sommar, sen höst och sen är vi där igen mot slutet av året. Jag längtar till det nya året 2010! ♥


Kunde inte alls somna inattes (Som vanligt. Har nog vänt på dygnet lite, inte alls bra). Va varm och allmänt stissig i benen. Jag la mig vid 2-halv 3 tiden då jag tänkte att jag skulle få några timmars sömn innan jag skulle upp senast kl halv 8 imorse. Men ikke då. Anna la sig relativt sent hon också och när jag kollar klockan lite senare är hon över 04:30 på morgonen.

Men nu är jag vaken för vaknade vid lite innan kl 07:00 då jag behövde upp på toa. Sen kunde jag inte sova mer trots att jag inte mår så bra, är trött och har ont i ögonen. Tror jag har feber eller något. För kollade mig i spegeln då jag var uppe på toa och var alldelles blek och röd runt ögonen. Kan också bero lite på för lite sömn men kände mig inte alls bra inattes så är nog något virus på gång. Bara det inte är Baconinfluensan för har tagit baconsprutan, haha :)


Tror jag nog ska sova en stund nu. Har så ont i magen, ögonen och känner mig sjuk. Haha fy vad jag klagar ;) Nog om det. Hur har er morgon varit? Ätit någon god frukost? Gjort managröt? Juice och rostade makor? En talrik flingor?

Puss o godnatt eller ska jag skriva godmorgon? ^^
Snakkes! ♥


Lycka är att minnas gårdagen, drömma om morgondagen och att leva idag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0