2009-11-19 03:44

Oj oj oj vad sent det blev för min del ikväll/natt :/ Sitter fortfarande uppe. Fast har snackat med Timmie. Han är verkligen en snäll kille. Kommer dock från Norreskog så känner han sedan innan eller känner och känner, vet ju vem han är och lite så. Gick ju i klass med brorsan till årskurs 6 eller något sådant. Sedan har jag sökt några jobb via nätet också ikväll.

Nu sitter jag med en kopp te, en av de nya muggarna vi köpte idag på Ikea för 5 kr st ^^ Sedan doppar jag Guld marie kex i det så blir det som om man drömmer sig tillbaka till när man var liten då man alltid doppade kexen i saften på sommaren :D

Ska nog ta och dricka upp sen gå och nana kudde. ( så jag inte sitter uppe när anna ska gå upp vid kl 06oo ;)

Pusss haaa deeee! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0