18 och bara ett svar!

Idag har jag sökt exakt 18 jobb via nätet och bara fått 1 svar. Hur dåligt är inte det då? Är det inte alltid 1 person som sitter vid någon dator och kan svara på mejlen? Dåååligt från min sida.

Fick ett sms från Anna panna nu där det stod såhär:
Jag älskar dej Maya, Vi ska lösa det här, du ska få ett jobb snart, det bara är så! Vad gör du? Här är det lungt. Kom bort om du pallar. Puss

Har ju inga pengar på mobilen så kan inte svara henne men hon är så jäkla söt alltså. Hon vill ju hjälpa mig så mycket det går. Eftersom jag började gråta innan för att jag aldrig kommer få något jobb :/ Och hon bara skrattade för hela situationen var så överdriven. Nu när jag tänker på det så börjar jag skratta :D Ingen skada skedd.

Som jag skrev innan att jag skulle handla, det har jag inte gjort ännu så måste dit innan isåfall jag sticker till Anna, men vet i fasen när jag orkar gå och handla. Ser ut som f*n ut i huvudet rent ut sagt, haha ;)

Åååå nu fick jag beslutsångerst :/ Vad tycker ni jag ska göra?

Bjuder på en OLD pic bara för det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0