15:42


Har precis ätit pasta och knäckebröd :) Inte värst fina middagen men det gick att äta iaf.
Annars idag var jag ute på stan från 11:30 till 13:30. Riktigt skönt ute, fast lite kallt. Brrr ^^
Var ju som sagt inom några butiker också och kollade läget och det är alltid samma sak. "Vi trenger ikke nå". Som det alltid varit. Tråkigt nog. Men det ger väll sig om ett tag. Innan 2 veckor annars blir jag f*n arg :@ :)

Vad jag ska gör i eftermiddag/kväll vet jag inte ännu. Anna jobbar och jag sitte här. Sockerkillen och gänget ska ha fest ikv för de ska snart lämna Norge och jag/vi vill ju dit, men har inte köpt någon dricka unnu och jag vill inte in och köpa själv. Anna och jag skulle göra det innan idag men hon sov till kl 15oo så inte så lyckat. Kanske kan höra av mig till Tobbe ifall han kan ordna. Fast Anna sa nu innan hon drog att hon nog inte kommer palla dra dit sen ikv när hon slutat ändå :/ Så ja, det blir nog inget. Jag vill inte dit själv. Har ju varit med de ngn gång själv innan men inte ikv.

Det har slutat snöa här i Oslo och det är lite synd tycker jag. Tyckte det var mysigt med snö. Är inte lika kallt ute och det är mkt mysigare. Men det kommer väll snart igen hoppas jag :)
Gick ju på stan idag och det har verkligen kommit upp julpynt i skyltfönstrerna. Såååå mysigt. Värsta julkänslan!

Nu ska jag kolla upp lite saker på nätet. Vi höres. Haaaa deeeee! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0