1 timme och 47 min? :S

Nu har jag suttit och kollat på filmen Click men den varar ju för fasen i 1 timme och 47 min :S Under tiden har jag ju såklart pausat imellan åt och gjort käk. Mums!

Är så sjukt raslös så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Iväg och handla något choklad? Segemenn? Kladdkaka? Vet seriöst inte vad jag ska göra. Så tråkigt att bara vara hemma när man är sjuk. Gör ju typ inget annat än att glo på tv, skriva blogg ;), äta sig fet :S, titta på film osv. Kan ju inte precis upp ochs tussa när man inte mår bra :/ Ska kanske sova ens tund? Är trött nämligen. Fast om jag sover nu kan jag väll inte sova sedan inatt. Men det gör väll inte så mkt, ska ju ändå inte upp imorgon och passa någon tid ;)


Pass ha de, snakkes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0