091116

Tjohopp bitches :P

Nu idag har jag suttit hela dagen på nätet (www.NAV.no) och sökt jobb. Hoppas jag får något innan 2 veckor, annars får jag spader :S. Anna jobbar till halv 12 idag, fast hon igentligen skulle varit ledig (de ringde henne) så hon är iväg och jobbar och jag sitter bara här helt ensam :/

Senare ska jag iväg till Kiwi och köpa lite bajspapper hahaha, nej toapapper, lite mjölk och kanske något stekkött (blandfärs) så jag kan laga till någon god mat tills Anna slutar ikv då jag tror hon är väldigt hungrig eftersom hon inte har så mycket tid att äpå jobbet. Stackare :P

Nu ska jag fortsätta att söka jobb som en galning och hoppas att jag finner nået snart :P
Puss o kram på er alla från mig, nu ska jag söka vidare ♥

Pussss haaa deeeee! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0