Today


Hejsan!



Idag sjutsade jag Patrik till jobbet. Hemma vid 7. Satta igång en maskin tvätt och är på min andra maskin tvätt nu :) Har gjort klart mitt religionsarbete också :) Tack Elin för hjälpen! Snällt :)

Idag börjar jag halv 12 som vanligt, Sen efter det ska jag och Elin in till Krstad och Shoppa lite. Jag behöver hitta en studentklänning och skor, även balskor. Får se ifall man hittar ngt snyggt.
Vi ska även inom tattoostudion som ligger påväg mot långebro. Ska se vad han ska ha för min tatto :) Hoppas på runt 1000 kr. Då ska jag fundera på att tatta mig. :) (innan sommaren)

Har även duschat idag och fönat håret. Jag tycker jag har hunnit med en hel del sen kl 7 i morse :) Gjort religionsarbete, duschat, tvättat, varit ute med Honey, ätit frukost.

Nu ska jag gå och platta mitt hår och göra lite annat. Det är sjukt naja väder ute idag också.
Förresten jag och Pj tittade på lägenhet igår. Ligger dock i Nogesund men det får bli den. Så den 1 Juli har vi tillgång till den :) jippiiii :) Hahhah!



Puss o Kram





 


Kommentarer
Postat av: emma

Då flyttar du med hemifrån nu?

Åh va kul :)

2009-05-17 @ 12:13:11
URL: http://emmalofstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0