Tatuering :)


Hejsan Alla!


 

Jag vill ha en tatuering till :) Det måste bara inskaffas, hahha :) Fast dock vet jag inte redigt vad jag vill ha. Men ändå vill jag ha en ny innan det bli alldeles för varm ute.

Jaf funderar på om jag ska bygga på/fortsätta på min nuvarande tatuering som sitter nere viod bykanten (blomma) lr så funderar jag ut ngt annat snyggt och tatuerar mig ngn annanstans på kroppen. Fast behöver spara mina pengar till min och Tildas resa som ska bli av i sommar. Så fatta om jag har beslutsångerst om jag ska boka en tatueringstid lr jag ska vänta till efter sommaren. Fast efter sommaren ser ingen den precis. Man vill ju ha ngt snyggt att visa upp på stranden i sommar :)
Fast en tatuering kostar ju också, äää jag vet i fan :)


 
Jag har funderat på:

Bakom örat?
På foten?
Bak på ryggen? (skuldran och neråt)
Vid vristen?
På sidan av höften? (sidosläsket ;P)
Från vristen och ner på foten?


Hjälp, jag har beslutsångerst!
Hahahha


Min nuvarande tatuering är jätte fin. Haft den över 1 år nu. Visst nöjer jag mig med den, fast man är ju så jäkla sugen på fler tatueringar :) Gärna 2 lr 3 st till. Men man ska ha pengar till det också och det har jag inte riktigt, men det löser sig nog :)

Puss o Kram
:)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0